Klopt het dat ik op Facebook op m'n iPhone geen comments kan 'liken'?

Facebook

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee, dan zal het waarschijnlijk een comment zijn op iemand die jij niet in je vriendenlijst hebt staan. Hij komt in je nieuws overzicht omdat hier iemand op gereageerd heeft die wel in jou lijst staat. Hierop kan jij geen reactie of like geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Dit probleem heb ik namelijk ook! En andere mensen die ik ken met een iPhone kunnen dat ook niet helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel, maar alleen via het prikbord en niet via iemands persoonlijke profiel. Als je via het prikbord klikt op de reacties zie je onder de reactie wanneer die is gepost, bijv: 44 minuten geleden. Daar direct naast, rechts daarvan dus, staat "vind ik leuk" en als je dat aanklikt heb je de reactie geliked.